5 טיפים להובלות משרדים וליום המעבר .

הובלות משרדים דורשת ידע וניסיון רב וכדי לצמצם כמה שיותר את משך ההובלה ניתן לכן 5 טיפים להובלות משרדים

וחזרה מהירה לשגרת עבודה.

 אספנו עבורכם 5 טיפים להובלות משרדים ששווה לקרוא אם אתם מעוניינים לבצע הובלות משרדים.

5 טיפים להובלות משרדים אלו הם המשמעותיים ביותר מכל שאר הקיימים.

1. ביצוע הובלות משרדים דורש גמישות רבה מצד חברת ההובלות, הן מבחינת הימים והן מבחינת שעות העבודה.

כדי לצמצם כמה שיותר את הפסקת העבודה בעקבות ביצוע המעבר ביום של הובלות משרדים , וכמובן לדאוג שהמשרד ישוב לעבודה כמה שיותר מהר.

לכן אנו ממליצים לכם להעדיף חברת הובלה שעובדת עד השעות המאוחרות או שעובדת בימי שישי או בימי חול המועד.

אולי תדרשו להוסיף תוספת תשלום על השעות או הימים הפחות שגרתיים.

אך אולי ישתלם לכם וכך הפגיעה ביום העבודה יהיה מינימלי.

2. ביטוח הובלה – כאשר אתם מוצאים מוביל או חברת הובלות עם מובילים מומלצים חשוב לוודא שיש לה ביטוח המתאים לביצוע הובלה.

ביטוח הובלה עבור הובלות משרדים הוא שונה מביטוח רכב או משאית, כלומר צג ג' ,אלא ביטוח כזה נקרא: "ביטוח סחורות במעבר".

זכרו! רק ביטוח כזה מכסה את הציוד המשרדי שלכם במידה וייגרם נזק כל שהוא בזמן ההובלה!

בנוסף על כך יש לוודא שיש בידי המוביל ביטוח צד ג', ושמספר הרכב שהגיע ביום ההובלה זהה למספר הרכב שרשום בפוליסה.

חשוב לבקש לראות את פוליסת הביטוח, לצערנו הרב, תקלות ותאונות  עלולות להתרחש גם אצל מובילים מומלצים.

חשוב שאתם תהיו מוכנים מראש, כי כל נזק מיותר עלול לגרור הוצאות מיותרות ולשבש את החזרה לשגרה.

3. כאשר בוחרים בחברת הובלות משרדים חשוב לבחור בחברת הובלות עם מובילים מומלצים, מכיוון שבמשרדים נמצא ציוד יקר ערך שדורש ידע וניסיון רב.

לדוגמא: העברת מחשבים, מקרנים, רשתות תקשורת, שרתים ומרכזיות. חשוב שהמובילים יהיו בעלי ידע וניסיון בהרכבה ופירוק של רהיטים גדולים .

כגון: שולחן ישיבות, ושיש להם את הציוד המתאים לביצוע ההובלה .

כגון: עגלות, רצועות קשירה ואף אולי מנוף שתזדקקו לו בזמן ביצוע הובלה של ציוד גדול שאינו עובר במעליות ולא ניתן לפירוק והרכבה.

נוסף על כך בדקו שהחברה שולחת אליכם מספר מובילים וגודל משאית שמתאימים לביצוע היקף ההובלה שלכם, כדי שההובלה תתבצע במהירות וביעילות מקסימלית.

4. הקפידו לארוז בנפרד את הציוד של כל עובד, וסמנו את שמו על הארגז.

בזמן הפריקה בקשו מהמובילים להניח את הארגזים בחדרים המתאימים, וכך זמן ומלאכת הפריקה תהייה יעילה וזריזה הרבה יותר.

בנוסף ארזו כל מחשב עם הכבלים המתאימים לו, וכך שוב תוכלו לחסוך זמן במהלך הפריקה, הימנעו  מריכוז כל הכבלים יחד באותו ארגז, כדי להקל על איתורם בזמן פריקת הציוד.

מסכי מחשב הם ציוד רגיש ויקר, לכן אנו ממליצים לארוז אותם באמצעות ניילון פצפץ.

5. חשוב למספר את הארגזים ולמנות עובד אחראי שישגיח על הארגזים שנמצא בהם החומר המשרדי הרגיש והחשוב .

 כדאי תמיד לעבוד עם חברת הובלות ולא עם מוביל עצמאי שאין עליו פיקוח ולא באמת אכפת לו מה ייקרה בעת מחלוקת כל שהי שעלולה להיווצר.

כגון: חוזים, מידע על לקוחות, תיקים של לקוחות עם פרטיים אישיים, נתונים מסווגים של העסק. כך תהיו בטוחים ורגועים שכל החומר המשרדי החשוב יעבור בשלמותו למשרד החדש.

  הובלות עם סטארט מובינג זה הצלחה מובטחת .

מקווים שהצלחנו לעזור .

טל להובלות 036862687

לקבלת פרטים להובלה או הצעת מחיר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם